03 December | 2019
Så lyckas du med influencers - 6 steg till framgångsrika kampanjer
Phillippa Tuvesson
Mediespecialist Digitala Medier
07 June | 2018
Podcast: Den förändrade kundresan & Mediekanalernas roll
Christian Forsman
Grundare & SO
28 May | 2018
IKEA Kök vinner Årets Butikskoncept på Retail Awards 2018
Christian Forsman
Grundare & SO
12 February | 2018
Ta chansen att nominera Årets Marknadsförare inom franchise!
Christian Forsman
Grundare & SO
27 March | 2017
Varför prestigelösa samarbeten är viktigt vid butiksöppningar
Jessica Löfgren Norrman
Partner & Byråchef Göteborg
23 March | 2017
Tillbakablick på Detaljhandelns Mediebarometer 2016 års upplaga
Christian Forsman
Grundare & SO
21 March | 2017
E-handel - lika mycket mediemöjlighet som affärsmöjlighet
Theresa Broströmer
Projektledare
13 March | 2017
Butiksöppningar: Bada gärna i fakta. Men drunkna inte i detaljerna.
Jessica Löfgren Norrman
Partner & Byråchef Göteborg
08 March | 2017
Butiksöppningar: Varför mediaplanen är viktig för dig som marknadschef
Theresa Broströmer
Projektledare
02 March | 2017
Varför före, under och efterarbetet är viktigt vid en butiksöppning
Jessica Löfgren Norrman
Partner & Byråchef Göteborg
21 February | 2017
Ta hjälp av mediabyrån för att koppla målsättningar och nyckeltal
Theresa Broströmer
Projektledare
14 February | 2017
Lokala mediekanaler - Vilka medier finns tillgängliga?
Jessica Löfgren Norrman
Partner & Byråchef Göteborg
09 February | 2017
Vikten av att förstå skillnaden mellan branscher för en lyckad butiksöppning
Theresa Broströmer
Projektledare
06 February | 2017
Nominera någon som "Årets Butikskoncept" till Retail Awards!
Christian Forsman
Grundare & SO
30 January | 2017
Vill du att din nästa butiksöppning ska vara himmel eller...?
Jessica Löfgren Norrman
Partner & Byråchef Göteborg
24 January | 2017
Programmatisk videoannonsering – tre saker att beakta.
Magnus In De Betou
Programmatic
19 January | 2017
7 saker att tänka på innan du börjar med programmatiska köp
Magnus In De Betou
Programmatic
20 May | 2016
Detaljhandelns Mediebarometer - utmanar traditionella tankemönster
Christian Forsman
Grundare & SO
18 April | 2016
Stort intresse för frukostseminarierna kring HUI:s rapport Detaljhandelns Mediebarometer
Christian Forsman
Grundare & SO
31 March | 2016
Därför är Programmatic överlägset gårdagens digitala medieköp
Magnus In De Betou
Programmatic
21 March | 2016
Från bud till annons: så funkar programmatiska annonsköp
Magnus In De Betou
Programmatic
23 October | 2015
Bilder från TBS lunchpresentation under Detaljhandelsdagen
Christian Forsman
Grundare & SO
MISCHA MOSZKOWICZ | MARKNADSCHEF | MESTERGRUPPEN
” TBS är mer än bara en mediebyrå. De är en viktig och seriös kommunikationspartner som utmanar oss varje dag. Det är alltid lika viktigt för dem som det är för oss att vårt varumärke kontinuerligt utvecklas framåt. Den känslan är genuin”
SARA WIDEGREN | MARKNADSCHEF | VVD FOLKPOOL AB
”TBS kompletterar vår egen marknadsorganisation på ett mycket bra sätt. Mediavalen görs med stor professionalism i kombination med lyhördhet för våra synpunkter och lokala behov. De är alltid redo att hjälpa till, bolla frågor och ge råd. Vi känner verkligen att vi hittat rätt”
Stina Klaesson | VD | Åhléns Outlet
“Vårt samarbete med TBS fungerar väldigt bra, enkelt och snabbt. Precis som det ska vara med en samarbetspartner”
Matteo Poropat | Grundare | Pressa
“På Pressa pressar vi priset åt Sveriges alla företag. Därför har vi också valt TBS som vår mediebyrå. Vi vet att de alltid gör sitt yttersta för att pressa priserna åt oss när vi ska annonsera i media”
Karin Haglund | Project manager | The Bond
”När man samarbetar med TBS bemöts man alltid välkomnande och proffsigt Återkopplingar och leveranser går alltid smidigt och snabbt”
Noah Lindgren | Digital Marketing Specialist | JULA
”TBS är en pålitlig partner som vi upplever är flexibla och alltid strävar efter att vi ska lyckas bättre med vår marknadsföring. De kommer ofta med egna förslag på nya sätt för oss att synas för våra kunder och är mycket service-minded när sista minuten ändringar ska ske”
Lena Hillstedt | Marknadschef | Granngården
”Vårt samarbete med TBS har växt år för år och utifrån deras kunskap om oss och vår marknad är de mer en kollega till oss än en extern partner. En kollega som vi kan dela det mesta med och som jag vet alltid sätter oss i första rummet”
Åsa Davidsson, Vice VD, HusmanHagberg
“Vi har jobbat med TBS i många år och alltid fått bra råd och utmärkt service. De är lyhörda, flexibla och kompetenta.”