Cookies och data

Oskar Zander
Projektledare & digital strateg

Keep calm and carry on

Oskar Zander
Projektledare & digital strateg

Välkommen hösten!

Olle Borgstav
VD/ Partner

När kommer vändningen?

Olle Borgstav
VD/ Partner

Närmar vi oss en ljusare tid – Post Corona?

Olle Borgstav
VD/ Partner

Spaningar från Inköpsmonitorn i corona-tider

Olle Borgstav
VD/ Partner

Så lyckas du med influencers - 6 steg till framgångsrika kampanjer

Phillippa Tuvesson
Mediespecialist Digitala Medier

Podcast: Koll på sajten – spåra eller spåra ur!

Christian Forsman
Grundare & SO

Lyckad annonsering på sociala medier – finns det ett facit?

Erik Thunholm

Så har maskininlärning förändrat annonsering

Pier Zigante

Behöver man marknadsföring - egentligen?

Marcus Kres
Chef Analys

Medieplaneringens Dos & Don'ts

Marcus Kres
Chef Analys

Butikskonceptet: Den bärande pelaren

Marcus Kres
Chef Analys

Detaljhandelns Mediebarometer 2018 är här!

Marcus Kres
Chef Analys

Podcast: Den förändrade kundresan & Mediekanalernas roll

Christian Forsman
Grundare & SO

IKEA Kök vinner Årets Butikskoncept på Retail Awards 2018

Christian Forsman
Grundare & SO

Lyssna på Magnus i Markets gästpodcast

Christian Forsman
Grundare & SO

Nu är TBS en aktiv delägare i Add Visits

Christian Forsman
Grundare & SO

Ta chansen att nominera Årets Marknadsförare inom franchise!

Christian Forsman
Grundare & SO

TBS Mediabyrå nominerad till Årets Byrå 2018

Christian Forsman
Grundare & SO

Var med och påverka Retail Awards 2018

Christian Forsman
Grundare & SO

Detaljhandelns Mediebarometer 2017 är klar!

Marcus Kres
Chef Analys

Butiksöppningar: Vart är detaljhandeln på väg?

Theresa Broströmer
Projektledare

Varför prestigelösa samarbeten är viktigt vid butiksöppningar

Jessica Löfgren Norrman
Partner & Byråchef Göteborg

Tillbakablick på Detaljhandelns Mediebarometer 2016 års upplaga

Christian Forsman
Grundare & SO

E-handel - lika mycket mediemöjlighet som affärsmöjlighet

Theresa Broströmer
Projektledare

Nyheter i Detaljhandels Mediebarometer 2017

Marcus Kres
Chef Analys

Butiksöppningar: Bada gärna i fakta. Men drunkna inte i detaljerna.

Jessica Löfgren Norrman
Partner & Byråchef Göteborg

Butiksöppningar: Varför mediaplanen är viktig för dig som marknadschef

Theresa Broströmer
Projektledare

Varför före, under och efterarbetet är viktigt vid en butiksöppning

Jessica Löfgren Norrman
Partner & Byråchef Göteborg

Årets upplägg av Detaljhandels Mediebarometer 2017

Marcus Kres
Chef Analys

Ta hjälp av mediabyrån för att koppla målsättningar och nyckeltal

Theresa Broströmer
Projektledare

Lokala mediekanaler - Vilka medier finns tillgängliga?

Jessica Löfgren Norrman
Partner & Byråchef Göteborg

Vikten av att förstå skillnaden mellan branscher för en lyckad butiksöppning

Theresa Broströmer
Projektledare

Nominera någon som "Årets Butikskoncept" till Retail Awards!

Christian Forsman
Grundare & SO

Vill du att din nästa butiksöppning ska vara himmel eller...?

Jessica Löfgren Norrman
Partner & Byråchef Göteborg

Programmatisk videoannonsering – tre saker att beakta.

Magnus In De Betou
Programmatic

TBS – stolt sponsor av Retail Awards 2017

Christian Forsman
Grundare & SO

7 saker att tänka på innan du börjar med programmatiska köp

Magnus In De Betou
Programmatic

TBS på Retailsafari i världsstaden London

Christian Forsman
Grundare & SO

Detaljhandelns Mediebarometer - utmanar traditionella tankemönster

Christian Forsman
Grundare & SO

Marknadsföring i Sociala medier på konsumentens villkor

Marcus Kres
Chef Analys

Detaljhandelns Mediebarometer är klar

Christian Forsman
Grundare & SO

Stort intresse för frukostseminarierna kring HUI:s rapport Detaljhandelns Mediebarometer

Christian Forsman
Grundare & SO

Detaljhandelns Mediebarometer

Christian Forsman
Grundare & SO

Därför är Programmatic överlägset gårdagens digitala medieköp

Magnus In De Betou
Programmatic

Från bud till annons: så funkar programmatiska annonsköp

Magnus In De Betou
Programmatic

Bilder från TBS lunchpresentation under Detaljhandelsdagen

Christian Forsman
Grundare & SO

MISCHA MOSZKOWICZ | MARKNADSCHEF | MESTERGRUPPEN

” TBS är mer än bara en mediebyrå. De är en viktig och seriös kommunikationspartner som utmanar oss varje dag. Det är alltid lika viktigt för dem som det är för oss att vårt varumärke kontinuerligt utvecklas framåt. Den känslan är genuin”

SARA WIDEGREN | MARKNADSCHEF | VVD FOLKPOOL AB

”TBS kompletterar vår egen marknadsorganisation på ett mycket bra sätt. Mediavalen görs med stor professionalism i kombination med lyhördhet för våra synpunkter och lokala behov. De är alltid redo att hjälpa till, bolla frågor och ge råd. Vi känner verkligen att vi hittat rätt”

Stina Klaesson | VD | Åhléns Outlet

”Vårt samarbete med TBS fungerar väldigt bra, enkelt och snabbt. Precis som det ska vara med en samarbetspartner”

Matteo Poropat | Grundare | Pressa

”På Pressa pressar vi priset åt Sveriges alla företag. Därför har vi också valt TBS som vår mediebyrå. Vi vet att de alltid gör sitt yttersta för att pressa priserna åt oss när vi ska annonsera i media”

Karin Haglund | Project manager | The Bond

”När man samarbetar med TBS bemöts man alltid välkomnande och proffsigt Återkopplingar och leveranser går alltid smidigt och snabbt”

Noah Lindgren | Digital Marketing Specialist | JULA

”TBS är en pålitlig partner som vi upplever är flexibla och alltid strävar efter att vi ska lyckas bättre med vår marknadsföring. De kommer ofta med egna förslag på nya sätt för oss att synas för våra kunder och är mycket service-minded när sista minuten ändringar ska ske”

Lena Hillstedt | Marknadschef | Granngården

”Vårt samarbete med TBS har växt år för år och utifrån deras kunskap om oss och vår marknad är de mer en kollega till oss än en extern partner. En kollega som vi kan dela det mesta med och som jag vet alltid sätter oss i första rummet”

Åsa Davidsson, Vice VD, HusmanHagberg

”Vi har jobbat med TBS i många år och alltid fått bra råd och utmärkt service. De är lyhörda, flexibla och kompetenta.”