Cookies och data

Oskar Zander
Projektledare & digital strateg

Keep calm and carry on

Oskar Zander
Projektledare & digital strateg

Välkommen hösten!

Olle Borgstav
VD

När kommer vändningen?

Olle Borgstav
VD

Närmar vi oss en ljusare tid – Post Corona?

Olle Borgstav
VD

Spaningar från Inköpsmonitorn i corona-tider

Olle Borgstav
VD

Så lyckas du med influencers - 6 steg till framgångsrika kampanjer

Phillippa Tuvesson
Mediespecialist Digitala Medier

Podcast: Koll på sajten – spåra eller spåra ur!

Christian Forsman
Grundare & SO

Lyckad annonsering på sociala medier – finns det ett facit?

Erik Thunholm

Så har maskininlärning förändrat annonsering

Pier Zigante

Behöver man marknadsföring - egentligen?

Marcus Kres
Chef Analys

Ta chansen att nominera Årets Marknadsförare inom franchise!

Christian Forsman
Grundare & SO

Medieplaneringens Dos & Don'ts

Marcus Kres
Chef Analys

Butikskonceptet: Den bärande pelaren

Marcus Kres
Chef Analys

Detaljhandelns Mediebarometer 2018 är här!

Marcus Kres
Chef Analys

Podcast: Den förändrade kundresan & Mediekanalernas roll

Christian Forsman
Grundare & SO

IKEA Kök vinner Årets Butikskoncept på Retail Awards 2018

Christian Forsman
Grundare & SO

Lyssna på Magnus i Markets gästpodcast

Christian Forsman
Grundare & SO

Nu är TBS en aktiv delägare i Add Visits

Christian Forsman
Grundare & SO

TBS Mediabyrå nominerad till Årets Byrå 2018

Christian Forsman
Grundare & SO

Var med och påverka Retail Awards 2018

Christian Forsman
Grundare & SO

Detaljhandelns Mediebarometer 2017 är klar!

Marcus Kres
Chef Analys

Butiksöppningar: Vart är detaljhandeln på väg?

Theresa Broströmer
Projektledare

Varför prestigelösa samarbeten är viktigt vid butiksöppningar

Jessica Löfgren Norrman
Partner & Byråchef Göteborg

Tillbakablick på Detaljhandelns Mediebarometer 2016 års upplaga

Christian Forsman
Grundare & SO

Nyheter i Detaljhandels Mediebarometer 2017

Marcus Kres
Chef Analys

E-handel - lika mycket mediemöjlighet som affärsmöjlighet

Theresa Broströmer
Projektledare

Butiksöppningar: Bada gärna i fakta. Men drunkna inte i detaljerna.

Jessica Löfgren Norrman
Partner & Byråchef Göteborg

Butiksöppningar: Varför mediaplanen är viktig för dig som marknadschef

Theresa Broströmer
Projektledare

Varför före, under och efterarbetet är viktigt vid en butiksöppning

Jessica Löfgren Norrman
Partner & Byråchef Göteborg

Årets upplägg av Detaljhandels Mediebarometer 2017

Marcus Kres
Chef Analys

Ta hjälp av mediabyrån för att koppla målsättningar och nyckeltal

Theresa Broströmer
Projektledare

Lokala mediekanaler - Vilka medier finns tillgängliga?

Jessica Löfgren Norrman
Partner & Byråchef Göteborg

Vikten av att förstå skillnaden mellan branscher för en lyckad butiksöppning

Theresa Broströmer
Projektledare

Nominera någon som "Årets Butikskoncept" till Retail Awards!

Christian Forsman
Grundare & SO

Vill du att din nästa butiksöppning ska vara himmel eller...?

Jessica Löfgren Norrman
Partner & Byråchef Göteborg

Programmatisk videoannonsering – tre saker att beakta.

Magnus In De Betou
Programmatic

TBS – stolt sponsor av Retail Awards 2017

Christian Forsman
Grundare & SO

7 saker att tänka på innan du börjar med programmatiska köp

Magnus In De Betou
Programmatic

TBS på Retailsafari i världsstaden London

Christian Forsman
Grundare & SO

Detaljhandelns Mediebarometer - utmanar traditionella tankemönster

Christian Forsman
Grundare & SO

Marknadsföring i Sociala medier på konsumentens villkor

Marcus Kres
Chef Analys

Detaljhandelns Mediebarometer är klar

Christian Forsman
Grundare & SO

Stort intresse för frukostseminarierna kring HUI:s rapport Detaljhandelns Mediebarometer

Christian Forsman
Grundare & SO

Detaljhandelns Mediebarometer

Christian Forsman
Grundare & SO

Därför är Programmatic överlägset gårdagens digitala medieköp

Magnus In De Betou
Programmatic

Från bud till annons: så funkar programmatiska annonsköp

Magnus In De Betou
Programmatic

Bilder från TBS lunchpresentation under Detaljhandelsdagen

Christian Forsman
Grundare & SO

Sara Widegren, Marknadschef/vVD Folkpool AB

“TBS complements our own market organization in a very good way. The choice of media is made with great professionalism in combination with sensitivity to our views and local needs. They are always ready to help, answer questions and give advice. We really feel we have found the right partner.

Mischa Moszkowicz, Marknadschef, Mestergruppen

“TBS is more than just a media agency. They are an important communications partner who challenges us every day. It is always as important to them as it is to us that our brand continuously to develop. That sentiment is genuine. ”

Stina Klaesson, VD, Åhléns Outlet

“Our collaboration with TBS works very well, and is always both easy and quick. Just as it should be with a partner. “

Matteo Poropat, Grundare, Pressa

“At Pressa, we push prices for all companies in Sweden. That is why we have chosen TBS as our media agency. We know that they always do their utmost to push prices for us when we advertise in media ”.

Noah Lindgren, Digital Marketing Specialist, JULA

“TBS is a reliable partner that we feel is flexible and always strives for us to succeed with our marketing. They often come up with their own suggestions for us to be visible to our customers and are very service-minded when last minute changes are happening”.

Lena Hillstedt, Marknadschef, Granngården

“Our collaboration with TBS has grown year by year and based on their knowledge of us and our market, they are more of a colleague to us than an external partner. A colleague with whom we can share most everything and who I know always puts us first ”.

Karin Haglund, Project manager, The Bond

“When you collaborate with TBS, you are always treated in a welcoming and professional manner. Feedback and deliveries are always smooth and quick”.

Åsa Davidsson, Vice VD, HusmanHagberg

“We have worked with TBS for many years and always received good advice and excellent service. They are responsive, flexible and competent.”